Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#fruit of care

Business magazin HVG Extra Business

Hogyan lesz a testápolóból gólyafészek-emelő?

A társadalmi felelősségvállalást az üzleti stratégia részévé tenni több okból is érdemes. Még akkor is, ha viszonylag nehezen mérhető, mindez mennyiben járul hozzá egy cég üzleti sikeréhez. Cikkünkben két olyan vállalkozást mutatunk be, amelyek üzleti stratégiájuk részévé tették ezt a szemléletet.

Vállalkozás Ember Zoltán

„Ne sajnálatból vásároljanak tőlünk”

Jakab Áron társadalmi vállalkozásának a lényege, hogy ne könyörületből vásároljanak tőlük fogyatékosok által készített termékeket, hanem azért, mert minőségi áruhoz jutnak, amivel mellesleg még a fogyatékosok társadalmi integrációját is segítik. Ami Magyarországon hiányzik, az nem a fogyatékosokat foglalkoztató szervezet, hanem az, hogy a termékeiket a piacra tudják juttatni. Jakab vállalkozása ezt az űrt tölti be termékfejlesztéssel, marketinggel és értékesítéssel.